  • Data: 2005-01-08 21:15:48
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: "Ian K. O'Walsky" <walsky=NOSPAM=@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <crpemh$26b$4@inews.gazeta.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > generalną zasadą jest czerpanie korzyści z takiego programu. Weź
    > program do rozliczania PIT-ów firmy IPS. Licencję ma analogiczną do
    > opisanej przez Ciebie. I możesz go mieć w wersji darmowej na dysku
    > dotąd, dokąd nie zaczniesz przyjmować od ludzi pieniążków za
    > rozliczanie pitów.

    Tak tez sobie wykoncypowalem, ale co w sytuacji, gdy uzywany program nie
    jest zwiazany z dzialalnoscia firmy, nie bezposrednio w kazdym razie. Dajmy
    na to, ze profilem dzialalnosci jest sklep internetowy, a sprawa dotyczy
    slownika angielskiego. De facto nie uzywam go do _zarobkowania_, ale przy
    "odpowiedniej" interpretacji zalozyc mozna, ze jest mi on potrzebny.
    ---
    Pozdrawiam
    Walsky