  • Data: 2010-02-12 07:38:45
    Temat: Re: Legalność starego oprogramowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, bułka jest "bardziej moja".
    > Na 100% "możliwości prawnych" moja, w odróżnieniu od programu.

    O! Widzisz. W końcu łapiesz :D

    > O to Ci chodziło, aby na pewno? ;)

    Ano. I dlatego porównywać zakupu bułki do pozyskiwania praw do używania
    programu się nie da 1:1.

    > [...]
    > Owszem, ale w chyba w przeciwną stronę niż chciałeś wykazać.

    Jak w przeciwną? w tą.

    > Przypomnę: pisałeś że "bułka nie ma przypisanego właściciela".

    No. Bo z definicji jest Twoja. A program to już bardziej jak mieszkanie
    spółdzielcze czy tam komunalne. Jak masz przydział, to mieszkasz, a bez
    przydziału won.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek