  • Data: 2006-12-26 20:23:01
    Temat: Re: Legalne oprogramowanie - weryfikacja [troche OT]
    Od: Hikikomori Wielce Swiateczny i Pogodny Pan San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    redgrist wrote:

    > Może będzie łatwiej jak napiszesz o co dokładnie chodzi, jaki
    > problem trapi ciebie...

    Trapi mnie pproblem utrzymania legalnosci oprogramowania w malych
    firmach, gdzie wlasciwie kazdy jest administratorem i moze sobie
    zainstalowac z dnia na dzien soft taki lub owaki. Wiem, ze mozna to
    regulowac wewnetrznie, regulaminem, ale jesli juz sie stanie, to
    wytlumaczenia przed polizei nie ma - ze ktos zlamal regulamin i oto
    nielegalny soft sie pojawil.

    Szukam wiec rozwiazania, ktore pozwioli mi weryfikowac legalnosc co
    jakis czas. I pilnowac, zeby nei bylo niedozwolonych zmian...

    --