  • Data: 2006-12-26 20:24:49
    Temat: Re: Legalne oprogramowanie - weryfikacja [troche OT]
    Od: Hikikomori Wielce Swiateczny i Pogodny Pan San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak wrote:

    > Bzdura. O legalności softu w polskim prawie decyduje to, czy uzyskałeś
    > go od osoby uprawnionej, a nie treść licencji. To, że niektórzy
    > chcieliby inaczej i wmawiają ludziom że program bez naklejki jest
    > nielegalny (mało tego, mówi się nawet że jest on 'nieoryginalny' - ang.
    > not genuine', a przecież to bit w bit identyczna kopia) to zupełnie inna
    > bajka.

    Dokaldnie. Mam jeden windows, do ktorego nei mam naklejki. Geniune
    system check - passed - ssytem legalny wedle MS. Wedle mnie takze, bo
    mam nosnik i mam licencje - nie mam tylko hologramu na obudowe... OEMy
    maja :> A ten nie ma :> No i co? Wezma mi pudlo zabiora podczas kontroli
    "bo nie ma naklejki"?

    --