  • Data: 2006-12-26 16:08:50
    Temat: Re: Legalne oprogramowanie - weryfikacja [troche OT]
    Od: Hikikomori Wielce Swiateczny i Pogodny Pan San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > A jak myslisz ... czy ten program da rade zwefikowac że faktura albo
    > paragon lezy w szafie albo w biurku ? A moze w dzbanku w kuchni ? :))))

    Mysle, ze nie, ale wiele rzeczy moze - np. legalnosc kopi programow
    korporacyjnych, przez sprawdznie numeru seryjnego chocby. Takze niektore
    programy wymagaja zatosowania cracka, albo podmiany zmodyfikowanego
    execa - co tez mozna latwo wykryc. Wiele rzeczy mozna zweryfikowac IMHO
    automatycznie, a kwestie sporne rozstrzygac mozna dalej.

    Wlasciwie dzialanie powinno byc analogiczne jak programow antyspyware,
    antywirus, antymalware itp.

    Nie powiem, ze takie narzedzie byloby wspaniale do utrzymania
    porzadku...

    --