  • Data: 2007-06-08 10:31:59
    Temat: Re: Laptop za 1zł?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jun 2007 12:33:26 +0200, Paweł Kulesza napisał(a):

    > Nie zauważyłem, że to aukcja prywatna. Ale nawet jeżeli nie ta, to jest
    > sporo takich kwiatków na allegro - a w sumie jakieś miłe auto, laptop i do
    > tego doświadczenie z rozprawy by się przydało.

    Aukcje prywatne są zazwyczaj tylko po to żeby złapać kontakt i sprzedać
    coś poza Allegro. Zaś w przypadku innych aukcji sprzedający poprosi
    znajomego żeby ustawił snipa i Cię przebił w ostatniej chwili. A jak
    już trafisz rzeczywiście coś wartościowego za 1 zł to nic tylko
    pogratulować. Zakładając że sprzedającego nagle nie okradną lub
    mu sprzedawany sprzęt spadnie ze stołu ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry