  • Data: 2007-06-08 10:33:26
    Temat: Re: Laptop za 1zł?
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ma wiele wcześniejszych czy włąśnie zaczął?

    Wygląda na to, że to jest firma, która się tym zajmuje nie od wczoraj.

    > Ja nie studiuję i nie studiowałem, ale MZ nie przejdzie z powodu art. 5.
    > kc.

    Kupno towaru na aukcji nie jest sprzeczne z art 5. Problemem pozostaje
    relacja ceny do wartości sprzętu - jednak licytacja to licytacja - mamy do
    dyspozycji cenę minimalną, cenę wywoławczą. Sprzedawca może powołać się na
    błąd - jednak przez taki okres czasu w tylu aukcjach, profesjonalna firma
    nie poprawiła by tego błędu? Takich spraw pewnie będzie coraz więcej ,
    ponieważ sprzedawcy żałują kilku zł na cenę miminalną a wystawiają aukcję od
    1zł- ponieważ takie aukcje są ciekawsze.
    Nie zauważyłem, że to aukcja prywatna. Ale nawet jeżeli nie ta, to jest
    sporo takich kwiatków na allegro - a w sumie jakieś miłe auto, laptop i do
    tego doświadczenie z rozprawy by się przydało.