eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLG - REKOJMIA A GWARANCJA › Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
    Date: Tue, 20 Aug 2002 09:44:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <g...@m...telperion.pl>
    References: <3...@4...com>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fastlane-28a.zyb.citynet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1029829539 27409 212.244.10.137 (20 Aug 2002 07:45:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Aug 2002 07:45:39 +0000 (UTC)
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Original-Path: moria.telperion.pl!nobody
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:103913
    [ ukryj nagłówki ]


    <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3b43.0000013d.3d614dd5@newsgate.onet.pl...
    >
    > > Tu uslyszalem jednak, ze hurtowania nie odpowiada za produkty LG.
    > > W razie wystapienia awarii sprzet nalezy dostarczyc osobiscie do
    > > serwisu LG.
    >
    > Spławili Cię bo dałeś się spławić. Roszczenia z tytułu rękojmi zgłasza się
    do
    > SPRZEDAWCY! Mogą sobie mówić co chcą a muszą naprawić produkt albo oddać
    kase -
    > jest tylko jeden warunek - musisz mieć dowód zakupu. No i oczywiście
    obowiązuje
    > rok czasu od daty zakupu. Jak nie będą chcieli naprawić zgłoś to do PIHu i
    idź
    > do jakiejś organizacji konsumenckiej - oni wiedzą co dalej robić!
    >

    Nie do konca. W przypadku sprzedazy detalicznej - tak, sprzedawca jest
    zwiazany
    rekojmia. Natomiast w przypadku sprzedazy pomiedzy firmami (co w przypadku
    hurtowni jest czesto zasada), strony moga wylaczyc odpowiedzialnosc
    sprzedawcy
    z tytulu rekojmi. Czesto przed rozpoczeciem zakupow w hurtowni nalezy
    wyrazic zgode na taki punkt umowy.
    Czyli jesli kupowales jako osoba fizyczna - masz prawo dochodzic rekojmi.
    Jesli jako firma - to zalezy od tego na co sie zgodziles...

    MZ



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1