eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwiaciarnia - kwiaty i gwarancjaRe: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
  • Data: 2007-02-13 06:53:16
    Temat: Re: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.02.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski napisał(a):
    >> Domniemaniu istnienia niezgodnosci w ciągu pierwszych 6ciu miesięcy od
    >> wydania towaru.
    > A domniemanie przy kwiatku trudno będzie obalić?

    Jeśli klient zareklamuje na drugi dzień, jak to zwykle bywa i o czym
    napisała inicjatorka wątku to to domniemanie jest w praktyce niobalalne.

    > Zwłaszcza jak przyjdzie po 5 miesiącach i powie kwiatek mi zwiądł.
    > Nadal będzie sie domniemywać że kwiatek był zwiędnięty przed 5
    > miesiącami, ale kto w to uwierzy?

    Nie wymyślajmy.

    > No i kto przy zdrowych zmysłach będzie sie procesował z tą kwiaciarnia o
    > ten kwiatek, przed sądem?

    Nikt. Ale pytanie nie było o ludzi przy zdrowych zmysłach a o prawa
    klienta.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1