  • Data: 2007-02-13 06:58:53
    Temat: Re: Kwiaciarnia - kwiaty i gwarancja
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    aViga napisał(a):
    (..)
    > Towar staramy sie miec najwyzszej jakosci,

    No tak, staracie się, ale nie zawsze go macie najwyższej jakości.. ;-)

    (..)
    > Dzis o 14.00 byla Pani z pretensjami, ze rano o 8.00 zakupione kwiaty o 13
    > juz wisiały i nie mogla ich solenizantowi wreczyc
    > Takich przypadkow jest malo, srednio jeden na miesiac a czasem jeden na
    > kwartal, gdyz jak pisalam wczesniej mamy towar mozliwie
    > najlepszy i najzwiezszy, kwiaciarnia ma swoja renome.... nie mozemy pozwolic
    > sobie sprzedawac stare smieci
    > Co w takim przypadku?

    W takim przypadku, jeśli to jest jeden na miesiąc czy na kwartał, nie
    zbiedniejecie, gdy dacie zaraz drugi kwiatek/bukiet w ramach
    'rekompensaty' i zaproponujecie zniżkę przy następnym zakupie, nawet i
    80 %.

    > Jakie sa prawa kupujacego?
    > Jaka mam gwarancje, ze kwiaty po zakupie byly szybko wstawione do wody?

    Jaką mam gwarancję, że kwiaty są świeże?

    > Jaka mam gwarancje, ze zakupione kwiaty nie zmarzly kupujacemy gdyz dlugo
    > trzymal je w aucie gdy mamy mroz?

    Jaką mam gwarancję, że nie stały w mroźnej piwnicy przez całą noc?

    > Jaka mam gwarancje, ze kwiaty nie byly oparte o kaloryfer ?

    Albo tak, właśnie, czemu je opieracie o kaloryfer, gdy stoją w nocy w
    kwiaciarni? :)

    > Prosze o pomoc, jak uniknac takich sytuacji, moze jakas wywieszke w sklepie
    > zamiescic ?
    > Jest cos takiego jak gwarancja na kwiaty? Albo gwarancja na zakupione wybki
    > czy zakupionego kotka w sklepie zoologocznym?

    Trzeba by przegrzebać przepisy, ale pewnie jest podobnie jak w przypadku
    przydatności do spożycia mięsa i innych takich - 1 dzień czy 2 dni i
    tyle :)