  • Data: 2020-03-23 09:30:12
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2020 o 17:56, Animka pisze:

    > To jakaś paranoja. Ktoś musi mieć 600 czy 700 zł brutto dochodu. Innym
    > by nie pomogli.
    > Moim zdaniem lepiej sobie zapisać numer telefonu w kontaktach niż
    > instalować jakieś szpiegowskie aplikacje.

    > Co prawda to we Włoszech, ale w Polsce pewnie nie byłoby inaczej
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wlochy-malzenst
    wo-zmarlo-razem-na-koronawirusa/d8qkjb0

    Niestety, masz rację, to paranoja!
    Jestem na kwarantannie i dziś zadzwoniłem do OPS-u, bo policja ich
    wskazała jako "zaopatrzeniowców".
    Panienka która odebrała telefon wystraszyła się i poszła po
    kierowniczkę. Kierowniczka zaczęła od wypytywania o moje dochody i po
    wyspowiadaniu mnie z sytuacji finansowej zdziwiła się, że czegoś mi brakuje.
    Wyjaśniłem, że potrzebuję chleb niekrojony, jajka z wolnego wybiegu sól
    i cukier.
    O soli nie wspominałem, ze jadam tylko tę bez antyzbrylaczy (rzadkość).
    Pani kierowniczka od razu zastrzegła, że chleb kupi jaki będzire a i
    jajka też jakie będą. Sól i cukier były bez komentarza.
    Więc pytam: Czy jaj jestem w więzieniu, żebym jadł byle co?
    Tym bardziej, ze to ja za to płacę.

    Na razie Kierowniczka ma się skontaktować z najbliższą Biedronką w
    sprawie płatności przelewem na konto sklepu a potem zobaczymy.

    Co ciekawe, po drugiej stronie szosy jest również kwarantanna, bo
    sąsiada była żona mieszka we Włoszech i akurat go odwiedziła.
    Ale tamten ma rodzinę w okolicy i choć sam nie wychodzi to rodzina mu
    przywozi wszystkie produkty, tak że OPS nie jest potrzebny.
    Przy okazji wjeżdża na podwórko i spędza z rodziną godzinkę lub dwie.
    Potem jedzie do swojego domu a policja na kontroli stwierdza, że sąsiad
    nie opuszcza miejsca kwarantanny i wszystko gra :)

    Jakby coś, to będę informował na bieżąco:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: