  • Data: 2021-11-02 14:45:12
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Nov 2021 14:27:19 +0100, Olin wrote:

    > Szczerze wątpię, bo na granicy PL-CS nawet za komuny - kiedy dziennikarze
    > byli rzetelni i nie pisali o przekraczaniu uprawnień - takich słupów nie
    > było i nadal nie ma.

    Slupki jak najbardziej sa, moze tylko nie takie wysokie.

    https://goo.gl/maps/zMB428w196p1sowL9

    > Była nawet Droga Przyjaźni Polsko-Czechosłowackiej, która wiodła po obu
    > stronach granicy, ale elementy antysocjalistyczne zaczęły ją wykorzystywać
    > do spotkań i władza ludowa musiała to ukrócić.

    No wiesz - kraj chcemy zamknac, a tu jakies niechronione kawalki?

    > Nawet WOP za najciemniejszej komuny nie przeszkadzało, że szlaki w Tatrach
    > idą częściowo po słowackiej stronie.
    >
    > https://en.mapy.cz/s/javekegupu
    > https://en.mapy.cz/s/hubuzozuja
    > https://en.mapy.cz/s/begosasuha

    A jak bylo w 1982 ?

    Na Sniezce to warowal wopista, i "dzien dobry" mowil.
    A jak sie nie odpowiadalo, to przystepowal do wyjasnienien.

    Warowal przy zejsciu ze szczytu na ten niebieski szlak/droge
    przyjazni, czyli na czeska strone.
    Ale co on tam sprawdzal - wydaje sie, ze dalej jest odejscie wgłąb CS,
    moze jakas umowa byla, ze Czechom tam nie wolno bylo.

    J.