  • Data: 2021-11-02 14:55:10
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 13:41, J.F pisze:
    > Szlak niebieski ze Sniezki to calkiem spory kawalek prowadzi po
    > czeskiej stronie. I nikomu to nie przeszkadzalo, moze z wyjatkiem
    > WOP.

    Była jakaś umowa chyba, w każdym razie nikt się o łażenie po tych
    szlakach nie czepiał. Wyjątkiem - mi znanym 0 była granica Polska - ZSRR
    w rejonie trójstyku z Czechosłowacją. Wyjście na szlak graniczny
    należało zgłosić w placówce WOP / Straży Granicznej. I za którymś razem
    Strażnik nam powiedział, byśmy nie szli po szlaku granicznym, bo się
    Ukraiński WOP zaktywizował. Nawet była wydeptana już ścieżka jakieś
    50~100 metrów w głąb Polski.

    --
    Robert Tomasik