  • Data: 2006-08-18 14:49:29
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 16:36:30 +0200, Henry (k) w wiadomości
    <news:82e0ugz7684x$.xnekh8fu0uuo.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > KPA Art. 35?

    Akurat cytowałem art. 11, ale 35. też się tu nada.

    > No ale przecież tak było - sprawa została rozpatrzona negatywnie

    Art. 35:
    "Niezwłocznie powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w
    oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia
    postępowania..."

    A urzędnik bezczelnie odmawia dokładnego wysłuchania strony i przyjęcia
    przedstawianych przez nią dowodów. Co by było, gdybym zażądał sporządzenia
    protokołu? Dalej byś twierdził, że przecież urzędnik sprawę zakończył i ma
    prawo mnie wygonić na ulicę?

    --
    Sz.