  • Data: 2006-08-17 19:09:17
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    domek napisał(a):

    > Jestesmy na psp, wiec argumentuj jakimis ustawami.

    193 kk,
    naucz się czytać ze zrozumieniem, trollu

    > Tylko ze standard miru domowego nie moze byc ten sam so mieszkania.

    zdecydowanie standard MIRu jest inny niż mieszkania,
    a tak w ogóle to o co CI chodzi?

    > Chocby dlatego ze urzad PUBLICZNY jest z zasady przeznaczony do
    > kontaktow z... no kim?

    1) przeczytaj jeszcze raz to zdanie, że ten przepis obejmuje też urzędy.
    2) potem pomyśl,

    powtórz kilkadziesiąt razy czynności może zrozumiesz.

    > Twoim tokiem rozumowania nalezy przyjac ze obywatel nie zadnego ma prawa
    > kontrolowania pracy urzedu. A w tym miesci sie wglad w dokumenty.

    no to może odwiedź dowolną prokuraturę i zażądaj wglądu w akta
    prowadzonych spraw.
    Proponuję też małą awanturę.
    Przynajmniej tu będzie spokój.

    --