  • Data: 2006-08-17 19:16:19
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: domek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern wrote:

    > 193 kk,
    > naucz się czytać ze zrozumieniem, trollu

    ale nie wyszedles debilku poza wyjasnienie standardu miru domowego w
    przypadku urzedu PUBLICZNEGO.

    Czy na dworcu mir domowy tez ma ten sam standard PRAWNY do w przypadku
    sypialni Kowalskiego?

    Argumentuj od tego punktu.

    > zdecydowanie standard MIRu jest inny niż mieszkania,
    > a tak w ogóle to o co CI chodzi?

    o to ze byle urzedas nie moze powolywac sie na mir domowy w przypadku
    kiedy mu nie widzi sie wykonywanie obowiazkow pracowniczych.

    > 1) przeczytaj jeszcze raz to zdanie, że ten przepis obejmuje też urzędy.
    > 2) potem pomyśl,
    >
    > powtórz kilkadziesiąt razy czynności może zrozumiesz.

    Obejmuje, albo i nie. Zalezy od tego jaki przyjmiemy standard.

    Zdaje sie ze polscy sedziowe dostali juz pare razy po nosie za
    stosowanie tego samego standardu wobec osob prywatnych i osob publicznych.

    > no to może odwiedź dowolną prokuraturę i zażądaj wglądu w akta
    > prowadzonych spraw.
    > Proponuję też małą awanturę.
    > Przynajmniej tu będzie spokój.

    To zalezy jakie konkretnie akta mamy na mysli.

    Zdaje sie ze miales argumentowac dokumenty kuratorium, a nie prokuratury.