eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle › Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
  • Data: 2007-01-20 11:14:31
    Temat: Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@g...com napisał(a):
    > Powiem tak ten co wygrał twoją aukcje to jakiś niedorozwój lub
    > dzieciak.Żaden pożądny allegrowicz nie "załatwia" tak sprawy.Pewnie
    > to jakiś dzieciak który dostał od ojca hasło do allegro.Proponuję
    > zrobić tak:
    > Poczekaj 7 dni wyślij mu przypomnienie od allegro,postrasz
    > negatywem,za następne 3 dni też wyślij maila do niego a 11 dnia
    > wyślij formularz zwrotu prowizji.Komentarza negatywnego nie radze
    > wystawiać bo tego typu "allegrowicze" odwdzięczają się tym
    > samym,okłamując twoją opinię.Taki de*il jest skłonny napisać że
> [...]

    I tym sposobem, system komentarzy bierze w łeb. Bo zamiast ostrzegac
    innych sprzedajacych/kupujacych przed takim delikwentem, kazdy trzesacy
    nogami ze dostanie odwetowca, przyczynia sie do dalszej dzialalnosci
    takiej osoby...

    Na negatyw mozna zawsze odpowiedziec, a w skrajnych przypadkach allegro
    nawet moze go usunac...

    pozdrawiam,
    Przemek O.