eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle › Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
  • Data: 2007-01-20 09:20:10
    Temat: Re: Kupujący zrezygnowal z zakupu - jakie mam mozliwosci ? [alle
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem tak ten co wygrał twoją aukcje to jakiś niedorozwój lub
    dzieciak.Żaden pożądny allegrowicz nie "załatwia" tak sprawy.Pewnie
    to jakiś dzieciak który dostał od ojca hasło do allegro.Proponuję
    zrobić tak:
    Poczekaj 7 dni wyślij mu przypomnienie od allegro,postrasz
    negatywem,za następne 3 dni też wyślij maila do niego a 11 dnia
    wyślij formularz zwrotu prowizji.Komentarza negatywnego nie radze
    wystawiać bo tego typu "allegrowicze" odwdzięczają się tym
    samym,okłamując twoją opinię.Taki de*il jest skłonny napisać że
    wysłał pieniądze i nie dostał towaru więc zastanów się...
    Zdobyłem pare tyś. komentarzy na allegro i 1 raz na 100 zdarzy się
    taki "allegrowicz" i postępuję tak jak Tobie radzę.Na początku
    robiłem tak jak radzą inni ale skończyłem gdy 15 na 16 miałem
    komentarzy odwetowych od "allegrowiczów" którzy zrezygnowali z
    zakupu.Podsumuję tak : są ludzie i parapety... Pozdrawiam