  • Data: 2007-12-03 18:36:17
    Temat: Re: Kupowanie na Allegro
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na moje, to raczej tego nie odzyskasz.
    Za towar dostales 100% rekompensaty, koszty transportu to nie tylko sam
    transport ale i pakowanie, wydanie z magazynu ect..
    Zreszta z tego co jest na ebay tam pisze wyraznie, ze koszty transportu sa
    zupelnie odzielna sprawa z ktorych nawet ebay nie pobiera prowizji (na
    allegro jest pewnie podobnie). Telewizor oddany, pieniadze zwrocone w 100%
    za koszty wysylki (tak powinno sie to nazywac a nie transport) raczej zwrotu
    nie dostaniesz, no, moze jak by sie uparl to koszty twojej wysyki jeszcze
    moze by gdzies mogl powalczyc. Ale pamietaj, ze ktos prace wykonal -
    pakowanie, noszenie, zaladunek, zawiezienie ect. I jakies koszty zostaly
    poniesione.
    Najlepiej nie kupowac drogich przedmiotow daleko od domu, zwlaszcza jesli sa
    to powystawowe czy ponaprawowe. Jesli jest blisko, mozesz pojechac obejrzec.
    Naprawde ciezko mi zrozumiec kogos kto kupuje telewizor na odleglosc
    zwlaszcza jesli to nie gwarantowany nowy. Teraz kalmka juz zapadla jestes w
    plecy ok 250zl. trudno, nauczka na przyszlosc. Wiem, ze to boli i wkurwia,
    sam nie raz sie nacielem na roznego rodzaju "okazjie" zreszta moge
    podejrzewac, ze na tej grupie znajdzie sie takich ludzi znacznie wiecej niz
    ty i ja:))) tyle, ze niektorzy sie do tego nie przyznaja. Potraktoj to
    raczej jako droga lekcjia bo o takie pieniadze szkoda zdrowia tracic na
    wleczenie sie po sadach a i na koniec dnia moze sie okazac, ze jeszcze
    doplacisz...
    Polecam probe polubownego zalatwienia Twoich kosztow wysylki. Watpie bys
    mial szanse na odzyskanie "ich" kosztow.
    Pozdr.