  • Data: 2017-08-29 11:45:10
    Temat: Re: Kupno/sprzedaż mieszkania - depozyt notarialny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-29 o 11:28, Liwiusz pisze:

    > Są przelewy wewnątrzbankowe natychmiastowe. Wymyślasz problemy od czapy,
    > w dodatku oczekujesz, aby całe prawo nastawiło się na leczenie twojej
    > paranoi.

    1) musisz mieć konto w tym samym banku
    2) natychmiastowe to one są, jeśli robisz w siedzibie banku, jeśli
    robisz zewnętrznie (np przez internet) to one mogą być co najwyżej
    prawie natychmiastowe, ale mogą być, bo to jest normalne zlecenie,
    obrabiane na bieżąco przez system (jeśli operacje przetwarzania przez
    system jest włączona i nie przeciążona).
    3) przy większych sumach, często są wstrzymywane przez system (zdarzyło
    mi się) i wykonywane są do Ciebie telefony, czy rzeczywiście taka kwota
    winna wpłynąć na Twoje konto (to samo z wypływem) więc operacja
    'natychmiastowa' nagle wydłuża się i może potrwać...

    --
    http://kaczus.ppa.pl