  • Data: 2003-03-28 10:26:00
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > jednak,
    > tym mam
    > siebie,

    > ta zabawa bedzie kosztowala chyba z 5 000 PLN.
    > Mysle, ze proscie jest kupic mieszkanie na wspolwlasnosc..

    Ta zabawa tzn. co? Podatek od darowizny? Calosc rozbija sie o to jak dostac
    premie z ksiazeczki kupujac mieszkanie teraz a pobierajac sie dopiero za jakis
    czas. Chetnie wyslucham wszelkich pomyslow.
    Czy kupujac na wspolwlasnosc bez slubu bedziemy mogli dostac premie? Bo podatku
    od darowizny daloby sie raczej unikanac jesli to mieszkanie od razu byloby na
    mnie, po prostu kupilbym to ja za swoje pieniadze :))

    Pozdrawiam
    Konrad