  • Data: 2007-05-09 11:05:38
    Temat: Re: Kupno działki w trakcie podziału
    Od: "Laik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna S." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:f1s4ri$ntu$1@inews.gazeta.pl...
    > Laik <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > ...może jakiś aneks do umowy pzredwstępnej dotyczący przesunięcia, za
    > zgodą
    > obu stron, terminu płatności... skoro sprzedający jest ok, to powinien
    > zrozumieć i nie robić problemów. Natomiast kupno udziału skomplikuje
    > sprawę,
    > bo nie kupisz tylko udziału odpowiadającego wielkości swojej działki, ale
    > udział w całości i bardziej to skomplikuje sprawę...

    No rozmawiałem z właścicielem, i w ostatniej spisanej umowie zastrzegłem, ze
    do poniedziałku mogę spisac aneks o zmienie terminu płatności. Jednak
    właściciel nie zgadza się na płatnośc w okolicy siernia-września czyli
    wtedy, gdy zostanie wydzielona i zatwierdzona działka, a ja nie mogę
    zapłacić za działkę, której jeszcze nie ma (chyba). Z tego co sie
    dowiedziałem to notariusz moze jednie zatwierdzić umowę w której mowa o
    udziale, poniewż nie ma mozliwości kupna czegoś co nie jest jeszcze
    zatwierdzone przez gminę - proszę mnie poprawić bo nie wiem czy to do końca
    prawda.

    I jeszcze jedno pytanie - a może wystarczy coś co się zdaje się nazywa
    "wstępnym zatwierdzeniem podziału"?

    Dzięki za pomoc
    Michał

    It has removed 648 spam emails to date.