  • Data: 2007-05-09 09:38:58
    Temat: Re: Kupno działki w trakcie podziału
    Od: "Anna S." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laik <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dzień dobry,
    >
    > Mam taką sytuację, kupuję dziąłkę rekreacyjną z możliwością zabudowy.
    Teren

    ----
    > -
    > I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    > It has removed 648 spam emails to date.
    > Paying users do not have this message in their emails.
    > Try SPAMfighter for free now!

    ...może jakiś aneks do umowy pzredwstępnej dotyczący przesunięcia, za zgodą
    obu stron, terminu płatności... skoro sprzedający jest ok, to powinien
    zrozumieć i nie robić problemów. Natomiast kupno udziału skomplikuje sprawę,
    bo nie kupisz tylko udziału odpowiadającego wielkości swojej działki, ale
    udział w całości i bardziej to skomplikuje sprawę...