eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-13 23:21:33
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-13 15:41, Swierszcz pisze:
    > Witam,
    >
    > w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon, ktory
    > nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny. Strasznie sie grzeje w
    > okolicy stykow baterii i rozladowuje sie w kilka godzin - pewnie jakies
    > zwarcie. Co moge zrobic? Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na
    > gwarancji, w koncu jest nowy. Czy mam podstawy do rzadania wymiany
    > telefonu na nowy, badz zwrotu i wymiany na inny model? Rekojmia,
    > niezgodnosc towaru z umowa? Telefon potrzebny jest mi do pracy, stad nie
    > wchodzi w gre telefon zastepczy bez internetu (taki mi zaproponowali)
    > Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna,

    Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1