eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA. › Re: Kupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA.
  • Data: 2005-07-13 16:48:30
    Temat: Re: Kupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał
    > Kopiuję płytę jako obraz i wrzucam na serwer FTP/HTTP , z którego mogę w
    > każdej chwili owego windowsa pobrać - Łamię prawo ? Bo w sumie każdy może
    > się do tego pliku dobrać i sobie skopiować.

    Art. 116. 1. Ustawy o prawach autorskich: Kto bez uprawnienia albo wbrew
    jego warunkom rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci
    opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    Pytanie: czy wymienione działania wyczerpują znamiona rozpowszechniania?