eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA. › Re: Kupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA.
  • Data: 2005-07-14 10:44:20
    Temat: Re: Kupiłem oryg WINDOWS ;) ... Ale boje się, że płyta ulegnie destrukcji - KOPIA.
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > No to jest metoda na rżnięcie głupa ;)
    > Chodzi mi o świadome umieszczenie na serwerze do którego mam
    > dostęp zewsząd ... ale , że mam słabą pamięć, niehasłowany ...
    > bo chodzi o to bym dostęp miał, a nie o to bym go nie miał.

    To jest taka sama metoda rżnięcia głupa
    Nawiązujac do Twoich wszystkich postów, Ty w ogóle rżniesz głupa.
    Umieszczasz ten dysk w miejscu publicznie dostępnym, czyli publikujesz,
    czyli rozpowszechniasz. Sam wyraźnie sobie zdajesz z tego sprawę, bo inaczej
    nie zadawałbys głupich pytań. Hasło mógłbyś sobie zapisac w komórce, czy
    gdziekolwiek.

    Nie jestem miłosnikiem Małmiękkiego i nie odpowiada mi ich nadużywanie
    prawa, ale to co Ty robisz również jest dla prawa obrazą. Czy Cię będą za to
    ścigać, to inna sprawa, ale mogą. Zadne tłumaczenie o słabej pamięci nie
    jest usparwiedliwieniem.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide