  • Data: 2010-07-26 13:36:02
    Temat: Re: Kupiłem kogoś teksty?
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paragon" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.00000aae.4c4d556a@newsgate.onet.pl...
    > Firma ta
    > grozi sprawą w sądzie i proponuje ugodę w wysokości kilkunastu tysięcy
    > złotych.
    > Zadzwoniłem do ich działu prawnego i w rozmowie stwierdziłem, że mam umowę
    > fakturę zakupu tekstów od innej firmy. Stwierdzili, że ich to nie
    > interesuje i
    > że albo płace ugode albo idą do sądu. Czas mam do piątku.

    Tak swoją drogą, jaki to prosty i genialny sposób na zarabianie pieniędzy...
    Zgłaszać się do dowolnego własciciela strony, straszyć sądem i żądać
    wysokich odszkodowań. Nakład środków niewielki, prawdopodobieństwo, że trafi
    się nieświadomego człowieka dość duże... Niech tylko co dziesiąty da się
    zastraszyć...

    >Jutro umówiłem się z
    > prawnikiem w moim miescie ale wolę też zapytać tęgich głów na grupie co o
    > tym
    > myślą. Czy to że mam dowód zakupu od legalnie działającej firmy jest
    > jakimś
    > wytłumaczeniem? Dzwoniłem do firmy od której kupiłem ale szef jest na
    > urlopie.

    Ja bym na obecnym etapie zdjął te teksty ze strony, ale na pewno żadnej kasy
    im nie płacił. Skąd wiesz, że to oni nie powinni płacić Tobie? Może kupili
    teksty od tego samego człowieka? Może było to pół roku po Tobie? Może to oni
    skopiowali od Ciebie?

    Ty masz w ręku fakturę za te teksty. Oni mają jakiś dowód własności tych
    opisów?
    Chcą iść do sądu, niech idą. Pokażesz fakturę/zamówienie, niech się tłumaczy
    ten, który wpuścił Cię na minę.

    Pozdrawiam
    Czabu