  • Data: 2010-07-26 17:22:33
    Temat: Re: Kupiłem kogoś teksty?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@o...pl wrote:

    > Tak, a ja? Czy zgodnie z tym co mówią odpowiem za naruszenie prawa
    > autorskiego?

    Karnie? Bardzo wątpliwe. To tak jak z samochodem kradzionym. Jak kupisz
    furę z wyrwanymi zamkami, za pół darmo, transakcja w bramie - sąd nie
    uwierzy że "myślałem że legalny".

    Tutaj - masz umowę, fakturę itp. Ugody bym nie zawierał, poczekał na
    pozew i tak jak ktoś sugerował - przypozwać tamtą firmę która ci
    sprzedała.

    Od nich dochodzić zwrotu kasy którą zapłaciłeś za teksty, jeśli sąd
    uzna że ci co cię ścigają - mają rację.

    A jak uzna, to odszkodowanie już zasądzi od tych co ci sprzedali.
    --
    Pozdro
    Massai