    From: dexter74 <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 09:52:46 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 16:22, Jingiel <x...@x...pl> wrote:

    > A jakie to s konkretnie wady???
    >
    > Jingiel

    Oj, długo wymieniać ;-)
    Ma złącze USB - z trzech pendrive'ów odczytuje tylko jeden, drugiego
    nie widzi wcale a trzeci jest widoczny, ale zawartość nie daje się
    odczytać.
    Niektórych filmów nie da się "przewinąć" lub skoczyć do konkretnego
    czasu.
    Zdjęcia - przeglądanie to mordęga - wczytanie foty trwa bardzo długo a
    ich jakośćjest delikatnie mówiąc tragiczna.
    Na liście plików widać nieistniejące pliki (oczywiście nie do
    otwarcia, bo realnie ich tam nie ma...).
    I parę mniejszych wad.