  • Data: 2018-05-14 18:04:38
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-05-18 o 02:56, Marcin Debowski pisze:

    > Bo to nie tyle były kulsony a pewnie operd..ące się półgłowki, które
    > dostały zgłoszenie (zarejestrowane). Chcieli sie już urwać do domu, więc
    > sobie wykoncypowali, że nie mogą delikwenta zostawić w miejscu, którego
    > zgłoszenie dotyczyło. Wzywanie karetki, pewnie musieliby czekac. Moze las
    > był bardziej po drodze.
    > Teraz krytyczne jest czy facet pił. Bo jeśli tak, i dało się to wyczuć, łumaczyć, ż
    > to się to kupy MZ trzyma. Jeśli nie, to nie powinni wyjść z pierdla przez
    > długie lata.

    Wiesz, głupota z wywiezieniem do lasu jest tak potężna, że nie jest
    ważne, czy się trzyma kupy, czy nie. A i tłumaczenie policjantów jeszcze
    bardziej kretyńskie. Toż dziecko by wymyśliło, by się tłumaczyć, że
    leżący prosił, by go do domu odwieźć, to odwieźli - może potem poszedł i
    upadł. Kłamstwo - wiem - ale przynajmniej jakąś szansę wyjścia z tej
    głupoty dawało. Ale tu była dwójka policjantów bez stażu. Nie dość, że
    mieli głupie pomysły, to nawet bronić się nie umieli.

    Cała sytuacja jest pochodną sytuacji kadrowej. Dawiej w patrolu jeden
    miał jakiś sensowny staż i nawet by mu o łba nie przyszło wywieźć gościa
    do lasu. Jest z tuzin sposobów wybrnięcia zgodnie z przepisami z tej
    sytuacji i to sensownie. Wezwać pogotowie. Zawieźć pacjenta do domu i
    przekazać za pokwitowaniem. Poprosić dyżurnego o radiowóz na podmianę,
    bo pewnie mają więcej niż jeden i czasem tak jest, że nie możesz zostać
    po godzinach, ale nie wywala się zatrzymanych do lasu.