  • Data: 2002-08-19 11:32:43
    Temat: Re: Ktoś się wypowie w mojej sprawie ??? WAŻNE !!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johny" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ajqhap$h8t$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Moja siostra została potrącona przez samochód. Doznała poważnych obrażeń (
    > zmiażdżona prawa noga). Czeka ją rok leżenia w łóżku i ciężka
    > rehabilitacja - o pójściu do pracy oczywiście nie ma mowy.
    >
    > Moje pytanie - czy ma ona jakiekolwiek możliwości wytoczenia procesu
    sprawcy
    > wypadku o odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu, utrate korzyści (
    praca )
    > oraz szkody moralne ( ból, cierpienie ).
    >
    > Sprawa o orzeczenie winy sprawcy wypadku jest w toku - czy jej wynik może
    > mieć wpływ na odpowiedź na moje pytanie ???

    Oczywiście.

    > Proszę o radę i pomoc - czy taki proces ma jakiekolwiek szanse na wygraną
    > ???

    Jaki proces? Przy takich obrażeniach jakie podałeś prowadzone jest
    dochodzenie policyjne pod nadzorem prokuratury.Jeśli w wyniku dochodzenia
    okaże się że wina leży po stronie kierowcy sporządzony zostanie akt
    oskarżenia i sprawa toczyć się będzie przed sądem.Jeśli natomiast okaze się
    że to siostra zawiniła(np.wbiegła bezpośrednio przed maskę) to zostanie ona
    ukarana przez sąd grodzki i będzie musiała pokryć straty w pojezdzie.

    Leszek