  • Data: 2013-07-09 16:07:53
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-09 13:47, Liwiusz pisze:

    > No taniej.

    Niestety, pomijasz jeden fakt, który jest bardzo istotny. Przetargi
    organizują osoby nie znające się na materii - co widać w wielu miastach
    po błędach, które wychodzą właśnie po tym jak zaczęła działać ustawa.
    Dlatego może się okazać, ze obywatel dostanie rzeczywiście taniej te
    ziemniaki, ale będą one zgniłe, bo w parametrach przetargu pominięta
    przez urzednika zostanie jakość...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl