  • Data: 2011-09-05 15:09:02
    Temat: Re: Kto winny w razie kolizji
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-05 10:20, Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO - wyłącznie "niemożliwość" uzasadniałaby uznanie winy jadącego
    > chodnikiem.
    > Z taką podwersją, że jeśli wyjeżdżający wolno wysuwał się, a nie
    > po prostu wyjechał z zatrzymaniem przed jezdnią (zatrzymać się
    > miał przed chodnikiem), to można by doszukać się ew. umyślności
    > po stronie rowerzysty (jeśliby było oczywiste, że WIDZIAŁ
    > wysuwający się pojazd i MIAŁ CZAS się zatrzymać).

    Tak właśnie by było. Z tym, że zatrzymać by się raczej nie zdążył, bo
    zwyczajnie zapierdalał:( Jak już pisałem kolizja nie miała miejsca,
    niemniej zawsze właśnie się wytaczam na półsprzegle właśnie z tego
    powodu. Jeśli chodzi o ewentualnych świadków miałbym nagranie z kamery
    patrzącej równolegle do chodnika.

    Shrek.