  • Data: 2011-09-05 18:42:07
    Temat: Re: Kto winny w razie kolizji
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 21:23:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czyja wina by była w razie skuchy? Z jednej strony rowerantowi po
    > chodniku nie wolno, z drugiej włączam się do ruchu więc mam przepuścić
    > wszystkich, bez względu na to czy łamią przepisy czy nie.

    Co prawda nie z rowerzysta, ale moj znajomy mial niedawno kolizje, kiedy
    wyjezdzal z parkingu. Przed wyjazdem zakret i ograniczenie do 40, koles
    jechal duzo szybciej. Sad uznal wine jadacego droga, wlesnie z powodu
    nadmiernej predkosci, bo niemozliwe bylo ustapienie mu pierwszenstwa.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)