    From: "John Smith" <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto odpowiada za promotora pracy dyplomowej?
    Date: Sat, 13 Aug 2011 07:48:30 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Postaw go w roli np. urzędnika wydziału infrastuktury w zakresie
    > jakichś prac budowlanych.
    > Ma określić wymagania dotyczące dojazdu, żebyś przy tym mediów
    > nie uszkodził, zmieścił się rozmiarami itede. Tyle.
    > Ale to czy budynek się nie zawali to inny dział :>, nie on.

    nie trafiony przykład.
    A może postawić go w roli kierownika budowy. Jeśli pracownicy spieprzą budynek,
    to on odpowiada, tak czy nie?

    No właśnie, jeśli promotor świadomie lub nie świadomie przepuścił naganną moją prace,
    to ja jestem winny?
    No chyba stryjenka żartuje...
    Ale gdbyby wywiązał się z obowiązków należcie, to nie dałby oceny BDB za moją
    wykonaną prace.
    W takim przypadku wszelkie wasze szanowne teksty, że to moja odpowiedzialność
    udarzają z wielkim hukiem o podłogę!
    Rozumiem, że żyjemy w Polsce i trzeba patrzeć na wszystko przez duże różowe okulary
    by nie zwariować... no ale Panowie
    idąc w tym kierunku taki marny student jak ja czy setki innych są na straconej
    pozycji.

    > Nie podejmuję się oceny, czy taki jest obowiązek promotora.
    > Rację masz tylko wtedy, jeśli znasz podstawę prawną takiego
    > twierdzenia (to nie żart :|)

    Czy kolega zna może chociaż ze słyszenia jakie są obowiazki promotora?
    Generalnie on odpowiada za merytoryczność pracy, jeśli praca jest w miare
    merytoryczna, to ocenia pozytywnie.
    Może to być nawet ocena 3. Ale pozytywnie.
    Gdyby praca nie spełniała pewnych warunków ustalonych należy się ocena NDST, czyli
    praca nawet nie dochodzi do
    oceny recenzenta.

    pozdrawiam.