  • Data: 2006-08-09 07:31:23
    Temat: Re: Kto lub co chroni prawa najemcy?
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciek <m...@s...pl> napisał(a):

    najemca słyszy, że jeśli mu
    > się nie podoba to może się wyprowadzić.

    No ale to przecież prawda - możesz się wyprowadzić...
    Możesz też nie wynajmowac mieszkania jeśli w umowie nie ma klauzuli która
    zabezpieczy twoje prawa. A czy wiesz w jakiej sytuacji jest druga strona
    czyli własciciel? W sytuacji beznadziejnej, własciciel nie może zrobić
    kompletnie nic. Ja mam obecnie lokatora który mieszka w moim mieszkaniu,
    odmawia wyprowadzki, przestał płacić pół roku temu, zużywa media i też za
    nie nie płaci, prawdopodobnie demoluje mieszkanie a ja nic nie mogę zrobić
    bo on zmienił klucze i nie wpuszcza mnie do środka.
    Prawda jest taka że nasz system prawny skandalicznie uprzywilejowuje
    lokatora kosztem właściciela. Powtarzam: skandalicznie.
    Więc wybacz, ale jak czytam post lokatora który chciałby mieć jeszcze
    większe przywileje to już nie wiem czy śmiać się czy płakać.