  • Data: 2008-06-03 04:48:23
    Temat: Re: Kto byłby winien?
    Od: " Idiom" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > To chyba zależy od jaki status ma ta jezdnia. Czy jakiś "ciąg pieszo-
    jezdny"
    > czy też normalna ulica przeznaczona tylko i wyłacznie dla samochodów.
    >
    > Jeżeli to drugie, to raczej jej wina. Jeżeli to pierwsze, to trudno
    > powiedzieć. W końcu "jechała" pod prąd :).

    IMHO raczej normalna jezdnia. Z przylagającym do niej chodnikiem. I nie jest
    to teren oznaczony tymi niebieskimi tablicami z domkami, rowerzystami i
    pieszymi ;)

    Zastanawia mnie tylko ten samochód częściowo zastawiający chodnik - czy w
    takiej sytuacji biegacz ma prawo zbiec na jezdnię, nie widząc co po niej
    jedzie (zasłonięcie było obustronne ;) ).

    Pytanie może być dla mnie ważne, bo okazuje się, że kobieta uprawia jogging
    regularnie, inni kierowcy regularnie parkują na chodnikach (za mało miejsc
    parkingowych na osiedlu) zatem jeszcze kiedyś możemy się spotkać :(

    pozdr

    Monika