    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Date: Mon, 04 Sep 2006 08:56:16 -0500

    Andrzej Lawa wrote:

    > Śmieszny to ty jesteś - sugerujesz, że co chwila wpadają lotne patrole i
    > sprawdzają, czy aby z obecnych w lokalu części nie da się złożyć czegoś,
    > co będzie odbierać program R/TV.

    Na szczęście nie musisz ich wpuścić, takiej władzy jeszcze nie mają.
    Co do reszty się zgadza.

    > Od lat nie miałem telewizora ani żadnego innego urządzenia
    > umożliwiającego _natychmiastowy_ odbiór programów TV.

    Już ci mówiłem, że to nie ty będziesz decydował co to znaczy natychmiastowy.
    Praktyka niestety wygląda inaczej niż tobie się wydaje.

    > Bo nie muszę. Sprzęt nie jest w stanie odbierać programów. Więc nie
    > można założyć, że je odbieram. Czyli haraczu płacić nie muszę. CBDO

    No to bądź odważny do końca.
    Zadzwoń na własną pocztę, powiedz, że niejaki Lawa nie płaci abonamentu,
    a potem wpuść panów, którzy do ciebie przyjdą.
    Przedstaw im swoją argumentację i napisz na grupie jak było.
    Jak chcesz to podrzuć swój adres to ci pomogę.
    Wystarczy ci odwagi, czy już na tym etapie rura ci zmiękła?