  • Data: 2004-09-16 18:24:01
    Temat: Re: Ksiadz, nagrobek i 10%
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Donotek wrote:

    > Naród milczy i płaci albo musi mu wystarczyć kupka ziemi
    > jako mogiła dla bliskich.

    Szczerze powiedziawszy mi (gdybym to ja by 'klientem') to by
    wystarczyła. A może raczej - było by mi już wszystko jedno ;)

    > Prawde mowiąć obudziła sie we mnie żądza krwi.

    Dlaczego? Masz kasę na groby (grube tysiące), a już dodatkowego 10% 'za
    obsługę' już skąpisz? Toż to jak napiwek ;)

    > Stad pytania zanim zacznę jakiekolwiek akcje obronno-zaczepne:
    >
    > 1. Czy istnieje jakikolwiek cień podstawy prawnej dla tego typu żądań

    Wiesz, w zasadzie to i tak się ciesz, że za groby nie biorą jeszcze
    comiesięcznego abonamentu.

    > 2. W szczególności czy rzeczywiście proboszcz musi na moj nagrobek wyrazic
    > zgode

    Twój teren? Czy parafii?

    > 3. Komu się na proboszcza mogę poskarzyć w pierwszym rzędzie

    Poskarż się mamusi.

    Wg. mnie pieniaczysz. W końcu kamieniarze lewitować nie będą
    ani gotowego pomnika nie teleportują na grób. Na pewno conieco się
    okolica zdemoluje przy tej okazji.