  • Data: 2004-09-21 17:16:51
    Temat: Re: Ksiadz, nagrobek i 10%
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 wrz o godzinie 12:41, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Mam pytanie: jest sobie właściciel lokalu na parterze.
    > Czy widzisz przeszkodę w ustaleniu czynszu "na sklep" w taki
    > sposób: "to zapłaci mi Pan 350 zł opłaty stałej co by mi na
    > podatek starczyło a do tego 1% obrotu oraz 5% dochodu policzonego
    > tak jak dla podatku" - jest coś nie tak ?

    Lubisz się tak chwalić swoimi księgami i rejestrami, PITami??
    Chyba w jakiś sposób ten właściciel lokalu który wydzierżawia Ci sklep musi
    mieć wgląd do nich, by w *prawidłowy* sposób wyliczyć opłatę za dzierżawę
    ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423