  • Data: 2010-12-09 20:24:13
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Tak, tylko popularna jest sytuacja, że windykatorek-wierzyciel
    > "uprawdopodabnia" dług przedstawiając np. rzekomo niezapłaconą
    > autentyczną fakturę po np. 5 latach.

    A to się nie przedawnia po tym czasie (jeśli nie wcześniej)?
    Swoją drogą można odeprzeć zarzut zadając pytanie dlaczego rzekomy
    wierzyciel aż tak długo zwlekał z wystąpieniem o zapłatę?
    To raczej mało prawdopodobne, by ktoś był aż tak wyrozumiały.

    > Każdy normalny człowiek kwitka już dawno nie ma

    No to ja należę do tych nienormalnych ;-)
    Potwierdzenia z banku trzymam na dysku, stare, papierowe w segregatorach.
    Wywalam właśnie po 5 latach.
    A dodatkowo co roku, u ważniejszych dostawców usług (operatorzy tel.,
    media, administracja itp) proszę o "potwierdzenia salda" albo inną
    informację, że na taki, a taki dzień jesteśmy rozliczeni do zera. Nikt nie
    robi problemu, choć za pierwszym razem dość dziwnie patrzyli, że prywatna
    osoba żąda takich rzeczy.

    K.