eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!) › Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!)
  • Data: 2007-03-03 15:50:58
    Temat: Re: Kruk (Canal plus) - zwrot karty 7 dni po terminie - 300zł kary(!)
    Od: m...@l...pl szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie w tym rzecz - wydaje mi się, że w świetle obowiązującego
    prawa, nie można żądać 300zł kary umownej, za kilka dni zwłoki w
    oddaniu karty wartej (wg C+) 100zł - choć pewno jej rzeczywista
    wartość nie przekracza 10zł...
    A w regulaminie jest rzeczywiście napisane 300zł, pytanie: co z
    ochroną praw konsumenta?
    Czy to oznacza, że równie dobrze mogli napisać 3000zł i też musiałbym
    zapłacić??? Nie wydaje mi się.
    Poza tym, przecież C+ nie poniósł żadnych strat, z tytułu tego, że
    oddałem kartę kilka dni po terminie.

    Czy ktoś już miał do czynienia z podobną sprawą?
    Pozdrawiam:
    Marcin