  • Data: 2006-05-04 21:44:52
    Temat: [OT] Re: Krazdziez roweru
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Uzytkownik <1...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > c a e z ??
    >
    > Nie mówimy o braku znaków diakrytycznych, ale o bledach
    > ortograficznych.Tlumaczenie sie dziwnym znikaniem kropek i ogonków brzmi
    > glupio, bo Tobie np znika "r" w wyrazie "umorzenie", spacje miedzy "nie" a
    > czasownikiem, spacja w wyrazeniu " po prostu". To tyle jesli chodzi o Twój
    > pierwszy post na tej grupie. Dalej mi sie juz nie chce czytac.
    >
    > Reasumujac - koncz Wasc, wstydu sobie oszczedz.

    EE, co się czepiasz. Poczytaj sobie dodatek "Polski oręż" do
    Rzeczpospolitej (http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/bitwy_060429/)
    .
    Nie wiem jak w papierowym wydaniu, ale w internetowym rozdzielność
    łączność "nie" z innymi wyrazami jest stosowana bardzo dowolnie.

    Także dysumiejętność poprawnego pisania wkracza już na salony :)

    p. m.