eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież tablic rejestracyjnych i problem z wydaniem wtróników › Re: Kradzież tablic rejestracyjnych i problem z wydaniem wtróników
  • Data: 2006-01-02 21:30:43
    Temat: Re: Kradzież tablic rejestracyjnych i problem z wydaniem wtróników
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..

    > Nie jest prawidłowe. Art. 33 parg. 2 kpa.

    Dziękuję serdecznie.. z tego co znalazłem to tu zastosowanie będzie miał
    cały artykuł 33:

    Art. 33.
    § 1. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do
    czynności prawnych.
    § 2. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do
    protokołu.
    § 3. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis
    pełnomocnictwa. Adwokat lub radca prawny oraz rzecznik patentowy może sam
    uwierzytelnić odpis udzielonego mu pełnomocnictwa.
    § 4. W sprawach mniejszej wagi organ administracji publicznej może nie żądać
    pełnomocnictwa, jeśli pełnomocnikiem jest członek najbliższej rodziny lub
    domownik strony, a nie ma wątpliwości co do istnienia i zakresu upoważnienia
    do występowania w imieniu strony.

    Na upartego wydanie wtórnika tablic można by podciągnąć pod par. 4 bo na
    zaświadczeniu z policji jestem napisany jako YYYY syn XXXX z moim nr dowodu
    osobistego oraz podane są numery auta wraz z jego dowodem rejestracyjnym co
    pozwala wysnuć wniosek że jest jak w par. 4.

    Dziękuję jeszcze raz.. idę jutro walczyć bo nic tak nie denerwuje jak
    niedouczony urzędnik..

    Pozdrawiam
    Art

    P.S. Co mogę robić jeśli kobieta w okienku się uprze na zasadzie "nie bo
    nie".
    A.S.