  • Data: 2007-02-04 08:54:46
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej. [KK]
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    camasa napisał/a:
    >Ojej, nie jest tak że nie brałem tego pod uwagę. Syn ma 8 lat. Aby wyjść
    >ze szkoły bez opiekuna do domu potrzebuje pisemnej zgody rodziców.
    A w szkole może pochwalić się kolegom kartą tatusia. :-)
    Z moich czasów szkolnych (lata 1980) pamiętam, jak przez jakiś czas w
    mojej szkole podstawowej milicja prowadziła śledztwo.
    8-latek (też nieopuszczający szkoły etc.) przyniósł do szkoły sto czy
    więcej tysięcy złotych (rok 1983), żeby pochwalić się kolegom z klasy,
    jacy jego rodzice są bogaci (to były pieniądze odkładane na coś tam) -
    starszy brat jednego z tych kolegów "pożyczył" połowę na "wieczne
    nieoddanie".:-)

    >Ten kierunek nie ma sensu. Jego koledzy to "gangsterzy" 8-9-latkowie.
    Którzy mogą mieć starszych braci/kuzynów chcących też obejrzeć kartę, a
    aparat do skimmingu swobodnie mieści się w rękawie. :-)
    I schemat wypłat uprawdopodabnia tezę, że to nastolaty wypłacały a nie
    jacyś doświadczeni przestępcy - ci by nie wypłacali do limitu, żeby
    sprawa szybko nie wyszła na jaw. :-)
    Albo też wypłaciliby wszystko, ale na drugim końcu kraju. :-)

    >skupienie się na
    >zobowiązaniach wobec banku, a jest o czym myśleć.
    Karta zastrzeżona, rzecz jasna.
    Policja uzyskała już filmy z kamer przy bankomatach, kto wypłacał?

    >Coś takiego może
    >zdarzyć się wszystkim Tobie również.
    Dlatego trzeba znaleźć przyczynę wycieku danych.
    A nie przejść nad tym do porządku dziennego.