  • Data: 2003-12-14 21:43:19
    Temat: Re: Kradziesz szkoły?
    Od: kam <k...@p...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora

    sebuś wrote:
    > Czy dobrze zrozumiałem, iż jeśli w umowie jest tylko stwierdzenie, że
    > uczelnia "może skreślić lub nie" bez określenia terminu do którego powinna
    > skreślić to znaczy, że moga nie skreślać aż do czasu planowego ukończenia
    > studiów, albo nie skreślać wcale licząc że za 10 lub 20 lat wrócę na
    > uczelnie?

    Jeśli będie "może" to tak..

    > Sprawa druga. Czy uczelnia ma prawo udostęsepniać regulamin, statut oraz
    > traktat (bo takie 3 dokumenty posiadają), tylko do wglądu. Dlaczego nie mogę
    > ich skserować? Czy mogą mi ich nie udostępnić do skopiowania?

    Nie wiem, ale walka o to żeby Ci wydali trwałaby zbyt długo. Ale skargę
    napisać możesz, tylko nie wiem do kogo, odpowiedniego ministra?
    Na Twoim miejscu po prostu bym wziął regulamin i zrobił kopię. Łańcuchem
    przecież przywiązany nie będzie, a na dobrych stosunkach ze szkołą chyba
    za bardzo Ci nie zależy?

    KG