  • Data: 2009-01-06 20:19:23
    Temat: Re: Koszty założenia sp. z o.o.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Owszem, jestem prostym instruktorem. Ale od zawsze mnie uczyli, że to
    > kapitaliści zakładają, że zysk i te takie, a socjaliści to właśnie mówią o
    > pomocy społecznej i dzieleniu się. A nagle ty mówisz odwrotnie.

    Nigdzie nie mówiłem odwrotnie i nigdzie nie mówiłem o dzieleniu się,
    lecz o przyszłych wydatkach firmy.

    > O ile oczywiście ktoś lubi prowadzić Caritas. Ale to się mało komu udaje,
    > nawet taki Owsik niezłą kasę trzepie ze swojej niby-fundacji, a ona
    > pozornie nie jest nastawiona na zysk.

    Owsiak - może. Ale "firma" już nie. I o to mi się właśnie rozchodzi.
    Zaczynasz załapywać.

    > Jakie bzdury? Pokazuję ci działające i przynoszące od 20 lat z hakiem zyski
    > przedsiębiorstwo, a ty mówisz, że ono nie istnieje i że to bzdura? Takich

    Sam napisałeś, że te "zyski" to przedsiębiorstwo wydało na Gatesa i
    jakiegoś ćpuna. Tak?

    > Taaaaaa... Znałem jedno takie biuro rachunkowe, co dobrowolnie przeszło na
    [..]
    > lubisz, a i tak musisz.

    Cóż - będę się upierał przy swoim. Księgi Rachunkowe to nic trudnego ani
    nieprzyjemnego, szczególnie teraz w dobie obsługi tego przez programy.
    Jak ktoś nie potrafi się tego nauczyć w parę godzin to wg mnie
    kompletnie nie nadaje się do interesów.

    > No pacz, a całkiem sporo (w zasadzie większość, jak odjąć samozatrudniaczy)
    > zatrudnia.

    A ilu z nich tego nie przeklina?

    > Widać wiedzą, jak ty, że niekoniecznie samodzielnie da się
    > wszystko obskoczyć.

    Nie chodzi o to, że się samodzielnie nie da.
    Chodzi o to, że człowiekowi przytrafiają się dopusty boże i jeśli wtedy
    nie ma zastępstwa to jest zwykle po firmie a często nie tylko po firmie,
    ale i po życiu bez zniewolenia niespłacalnymi długami.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com