  • Data: 2009-01-06 22:26:56
    Temat: Re: Koszty założenia sp. z o.o.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 06 styczeń 2009 22:14
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gk0hiu$4ji$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak. A Ty, że czytałeś, że kapitaliści mówią o zysku.
    > Tylko nie doczytałeś, że mówią o swoim zysku a nie firmy.

    ale firma to znaczek. Nie może mieć zysku.

    > Gorzej. Żyje z bagażem długów jak topór nad głową.
    > I ten topór właśnie spada na wielu, bardzo wielu :(

    No wg ciebie na wszystkich.

    > A teraz się dobrze zastanów nad tym co opisujesz.
    > Czy Gates prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna?

    Ależ ty pisałeś o spółkach.

    ja: Jakie korzyści masz ZE SPÓŁKI, poza kłopotami z księgowością, cudowaniem
    z wypłatą zysków itepe?

    ty: Nie ma firmy, która przynosiłaby zyski.

    > Gates żyje z kasy wyciąganej z firmy. Wyciągając ją z firmy pozbawia
    > firmę tychże rzekomych "zysków". Zgadza się? Masz tu doskonały przykład
    > na to, że żadna firma - nawet Gatesa - nie przynosi zysków tylko zbiera
    > kasę na wydatki, ale nie potrafisz tego dostrzec.

    Noż przecie przedsiębiorstwo jako takie wiadomo, że nie jeździ na wczasy :D
    Pisałeś ,,jeżeli ktoś dzisiaj chce rozpoczynać działalność zakładając, że
    będzie żył z jakichś mitycznych zysków'', czyli miałeś na myśli właściciela.

    > Z moich 20 letnich obserwacji a także obserwacji znajomych wynika, że
    > 100% przeklina.

    widać w bardzo dziwnym środowisku żyjesz.

    > Tyle, że już wycofać się jest trudno.

    Albowiem? Likwidujesz działalność, zwalniasz pracowników i voila.

    > Niektórym udaje
    > się jeszcze przerzucić to zatrudnienie potem na spółki, ale innych
    > grzebie potwornie :(

    Albowiem? Założyć spółkę po czasie jest trudniej?

    > To, że w DG OF nikt poza właścicielem nie zostanie potraktowany jako
    > upoważniony do reprezentowania itd.

    Pacz pan.... Znam DG OF działające prawie bez wtrącania się właściciela. Nie
    wiem o jakiej reprezentacji mówisz... przed sądem? W jakich sprawach.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.