eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!eweka.
    nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!c34g2000yqn.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: Marcin Majchrzak <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Date: Fri, 11 Dec 2009 00:22:09 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <3...@c...googlegroups.com>
    References: <op.u4qh16hjs06jbq@marcin> <s...@g...mierzwiak.com>
    <op.u4qmltqms06jbq@marcin> <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.147.104.142
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260519729 15317 127.0.0.1 (11 Dec 2009 08:22:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Dec 2009 08:22:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c34g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=217.147.104.142;
    posting-account=UAaUwQoAAAC7PZNAzaku01RPS4u26b-D
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:619467
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11 Gru, 06:58, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > > I twierdzenie o paczce uszkodzonej na poczcie to twierdzenie
    > > sprzedającego, a nie poczty.  Dlaczego mam wierzyć sprzedawcy, że
    > > uszkodzenie powstało na poczcie? Był tam i ją kopał? Odebrałem
    >
    > Napisales cytuje o "uszkodzonej paczce" wiec tylko do tego sie odnosze.

    Przepraszam, zbyt skrótowo się wyraziłem. Sama paczka była w porządku,
    uszkodzony był toner i to w sposób który ujawniał się dopiero po jego
    zainstalowaniu i uruchomieniu. Paczka była nienaruszona, a toner
    zapakowany zgodnie z opisem z aukcji. Był po prostu uszkodzony. Tak
    jak napisałem w pierwszym poście i tak jak stoi w korespondencji
    mailowej.

    > > Czytałeś w ogóle ustawę o sprzedaży konsumenckiej?
    >
    > Ona nie ma zastosowania w przypadku "uszkodzenia paczki".

    Jeszcze raz przepraszam za złe sformułowanie myśli wyżej. I dziękuję,
    bo Twoje uwagi o uszkodzonych paczkach są cenne.

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1