eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny › Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Date: Fri, 18 Jul 2008 00:34:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <g5ohf6$51a$2@inews.gazeta.pl>
    References: <g5nv45$mi3$1@news.onet.pl> <g5o9bt$1rn$1@inews.gazeta.pl>
    <g5oagc$qg1$1@news.dialog.net.pl> <g5obme$c03$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0807180024490.1412@quad>
    NNTP-Posting-Host: boj131.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1216334118 5162 83.29.25.131 (17 Jul 2008 22:35:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jul 2008 22:35:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:544339
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0807180024490.1412@quad...
    > On Thu, 17 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:
    >
    >> gdy oferuje się usługi w odległym kraju. W mojej ocenie roszczenie
    >> pytającego jest zasadne, ale powinno być kierowane do brytyjskiej firmy,
    >> która nie wywiązała sie z umowy.
    >
    > Przecież to nie on z nimi umowę zawierał.
    > Co najwyżej roszczenie zwrotne może mieć polski operator - zakładając,
    > że *ma* umowę z nimi (wtedy nie ma mowy o przestępstwie!) a nie
    > że sprzedawał gruszki na wierzbie (bo to już oszustwo).

    Nie! Trzymajmy sie faktów. Ustalono, że w ogóle świadczenie było możliwie,
    tylko na jakimś tam ograniczonym obszarze akurat nie działało.

    > Popatrz na to tak: jest różnica, czy kupujesz w kiosku bilet na
    > autobus komunikacji miejskiej lub wyjazd w biurze podróży.
    > W tym pierwszym przypadku idziesz do przewoźnika - kupiłeś JEGO
    > bilet!
    > A w tym drugim co, będziesz szukał przewoźnika po świecie, czy
    > będziesz miał pretensje do biura?

    To zależy o co. Bo o to, ze takiego autobusu nie ma, to oczywiście
    pretensje do biura. Ale jak się autobus zepsuje i nie dojadę na czas, to
    już raczej do przewoźnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1